בטיחות וגיהות לאיכות הסביבה

בטיחות וגהות גם כלפי הסביבה

כשאנו חושבים על בטיחות וגיהות אנו מיד חושבים על עצמנו בתור בני אדם. חשוב לנו להיות בטוחים בבית, במקום העבודה ובמקומות ציבוריים אך חשוב מאוד שגם הסביבה שלנו תהיה בטוחה הרי היא הבית של כולנו. תמיד שמדברים על איכות הסביבה זה נשמע עניין מאוד מופשט שקשה לתפוס ולכן אנשים מזלזלים בו ולא משקיעים בו מחשבה, כאשר גם חוסר אכפתיות נפוצה מאוד בהקשר זה. עם זאת, חשוב מאוד לשמור על סביבה נקייה ויש נהלים מאוד חמורים בכל מה שנוגע לכך.




בטיחות וגיהות לאיכות הסביבה: כיצד זה מתבטא?

·         הבטיחות של הסביבה חשובה לכולנו באותה מידה גם אם יש אנשים שמפנימים זאת יותר ויש כאלו שכלל לא. חשוב לשמור על הסביבה כולה בכל המישורים החל מהאוויר, הים והיבשה. בכל מה שקשור לבטיחות וגיהות במים, מדינת ישראל היא מהמובילות ביותר בעולם. אמנם לישראל אין מקורות מים רבים וגדולים והיא גם לא עשירה במיוחד במים מתוקים אך בכל מה שקשור לניקיון המים, מדינות רבות לומדות מאיתנו. ישראל משתפת את הטכנולוגיה שלה במדינות רבות במזרח, באפריקה ובדרום אמריקה ויש נהלים מאוד ברורים לאלו מים ראויים לשתייה.
·         בטיחות וגיהות של האדמה עצמה חשובה לא פחות גם כדי לשמור על החיות, גם כדי לשמור על הצומח וגם כדי לשמור על המים, כאש הזיהומים הללו יכולים להגיע למי התהום. ברגע שהאדמה תהיה מזוהמת מעבר לכך שיהיו ריחות לא נעימים, האוויר עצמו יכול להיות מזוהם, מה שגם ככה קורה בגלל כמות רכבים אדירה ומפעלים ליד מרכזי אוכלוסייה.

איך אוכפים את הבטיחות והגיהות לאיכות הסביבה?

יש רשימה של נהלים ותקנות שאסור לעבור עליהן כך שמעבר עליהן יכול לגרור עונשים חמורים הן במישור הפרטי והם במישור התעשייתי. למשל, כדי למנוע שריפות בפארקים ויערות יש מקומות בהם אסור להדליק מדורות ואפילו לא מנגלים. בורות ספיגה חייבים להיות מרוקנים בתדירות שנקבעת בחוק וגם הפליטה של המפעלים לים תמיד נמצאת בפיקוח, כאשר על הנוהל עצמו ועל איכות הפיקוח יש כמעט תמיד תלונות ועוד מגוון דרכים כדי לשמור על הסביבה שלנו בריאה ונקייה.

from ilanlavi.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יועץ בטיחות אש לשירותכם!

בטיחות וגיהות במפעלים

תהליך קבלת רישיון לעסק