3 חוקים בהזמנת יועץ בטיחות

מתי צריך יועץ בטיחות?
בכל פעולה בחיינו אנחנו צריכים לזכור שהבריאות היא הדבר החשוב מכול. לפני שאנחנו דואגים לאיכות השימוש ולאיכות החיים אנחנו צריכים לדאוג לחיים עצמם וברגע שנבנה מקום לא בטיחותי, נערוך פעילות שיכולה להיות מסוכנת או נעבוד בבית לקוח בצורה רשלנית, הנזק שיכול להיגרם גדול מאוד ויכול אף להיגרם במוות. תפקידו של יועץ הבטיחות הוא לייעץ בנושאים אלו ולבשר לנו מה מותר ומה אסור לפי החוק ולפי ההיגיון והניסיון, מה יהיה נכון לאותה פעילות וכולה. הזמנת יועצי נגישות ובטיחות לבדיקה יכולה להיות כחלק מבדיקה תקינות או כחלק ראשוני מתכנון פעילות כלשהי ויש כמה חוקים שחשוב שתזכרו בהזמנה שלו.
3 חוקים בהזמנת יועץ בטיחות
· הדבר החשוב ביותר ביועצי בטיחות זה הניסיון. יועץ בטיחות ללא ניסיון לא יוכל לספק לכם קבלות ולא תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות. חשוב מאוד לבדוק כמה זמן הוא עוסק בתחום פעילות זו, מי הם לקוחותיו ומה רמת הניסיון שלו. בענייני בטיחות אין מקום לטעויות וכמובן ואסור להתפשר על ניסיונו של היועץ כדי לנסות לחסוך בעלויות. הניסיון של יועץ הבטיחות הולך לפניו וסקר שוק מעמיק ייתן לכם כמה חברות מנוסות ובטוחות שמציעות את מיטב היועצים.
· למרות הניסיון הרב שמדבר בזכות עצמו גם המקצועיות צריכה להיות ללא עוררין. חשוב מאוד לוודא את היקף הפעילות של אותו יועץ בטיחות כיוון שמגוון התחומים להזמנה שלו רחב מאוד. יועצי בטיחות יכולים לעבוד באופן קבוע עם אולמות אירועים, מסעדות, פאבים, מועדונים, חברות בנייה, מעבדות, בתי חולים, רשויות עירוניות ועוד גופים רבים אחרים בנושאי היגיינה, בטיחות באש, עבודה בגובה ועוד. כשאתם מזמינים יועץ בטיחות, תהיו בטוחים שהוא בקיא בנושא שבגינו אתם קוראים לו.
· יועץ בטיחות יכול לבשר לכם בשורות שליליות. חשוב לזכור שיועץ בטיחות מגיע מרצונכם האישי ואתם אלו שרוצים לשמוע ממנו האם אתם פועלים בצורה בטוחה. במידה ויועץ הבטיחות מייעץ לכם שלא לבנות מבנה מסוים, שלא לערוך פעילות מסוימת או לשפר חלק מהתנאים הקיימים, דבריו הם קודש קודשים. במידה ולא תקשיבו לו מתברר שהזמנתו הייתה עבורכם רק סימון וי. חשוב להבין שהבטיחות תמיד צריכה להיות בראש סדר העדיפויות והזמנה שלו יכולה להאריך פרויקט מסוים או לשנות לכם את התכניות.
תתרשמו ממגוון יועצי בטיחות באופן אישי
עם יועץ בטיחות עובדים באופן מקיף. גם כשנדרשת בדיקת תקינות יחסית קצרה לאזור מסוים וכמובן בפרויקטים ארוכים של הקמת עסקים וקבלת רישיונות, העבודה עם יועצי הבטיחות לא תהיה קצרה. חשוב מאוד לבחור יועץ שיהי נעים לעבוד איתו, שאינו עובד בצורה פזיזה ועושה רושם של מקצוען. אין תחליף לרושם ראשוני ולכן תקבעו שיחה עם היועצת, תשמעו עליו ועל ניסיונו, בדקו עד כמה הוא זמין ורק אחרי סקירה בין כמה יועצים תחליטו על הטוב ביותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יועץ בטיחות אש לשירותכם!

בטיחות וגיהות במפעלים

תהליך קבלת רישיון לעסק