דגשים בנושא בטיחות בעבודה

עבודות רבות מציפות את השוק מדי יום ומציעות לכל דורש להביא מכישוריו למטרת קבלה. הרבה מאוד עבודות עלולות להיות מסוכנות מאוד אם לא נשמור בהם על כללי בטיחות. הבטיחות היא עניין חשוב בכל הנוגע לחיינו ולעבודה שעבורה אנחנו מתקיימים מבחינה כלכלית. יועצי בטיחות ממלאים תפקיד חשוב ומחובת בעל העסק לוודא שהוא מקבל אישור מהם עבור תקנות הבטיחות במקום העבודה.

כחלק מהשירותים המוצעים ע"י יועצי בטיחות עבור הלקוחות ולעסקים רבים, ניתנת האופציה להגיע אל המבנה שלכם ולבצע בדיקת ליקויים אשר נועדה להצביע על כשלים. הכשלים יכולים להיות במבנים, כשלים בריאותיים וגם הצבעה על תפקידים שמבוצעים ולא הולמים מבחינה בטיחותית.

בטיחות בעבודה – אמצעי זהירות יעיל


נושא הבטיחות הוא רגיש במיוחד וככזה ראוי ליחס בהתאם. כבר ידענו ימים קשים של כשלים חמורים, אשר הובילו לפציעות חמורות ואף למוות. ליקויים במבנים אשר גרמו לקריסתו ומעלית לא תקינה שמחצה אדם בתוכה, הם רק חלק מתוך שורה ארוכה של כשלי בטיחות. יועץ בטיחות מדגיש עד כמה חשוב הנושא ומצביע על כל מה שעלול לסכן אותנו במקום בו אנו עובדים. מדובר בייעוץ מקצועי אשר יכול להציל את החיים של כולנו.

כשלי בטיחות בעבודה


כשלי בטיחות הינם אותם תופעות אשר נובעות מתשתיות לקויות, בניה הלוקה בתכנון הנדסי לא נכון וסתם שחיקה אשר לא קיבלה טיפול הולם. מרגע שעלינו כי קיימת בעיה אנו מחויבים לטפל בה ביתר הדחיפות ולאפשר בדיקה נוספת למטרת אישור סופי. בנוסף לכשלי בטיחות הנובעים מהבניין עצמו, ישנם עוד דגשים עליהם חשוב להצביע ולפתור את כל התקלות שבהם.

בטיחות בעבודה ושמירה על הבריאות


בטיחות בעבודה הינה שם קוד למגוון נושאים שאמורים לשמור על הבריאות של כולנו. בריאות תעסוקתית היא הבטחה כי מי שמועסק הוא אכן מתאים בריאותית לתפקיד. מדובר על תפקידים פיזיים בעיקר בבניין ובמוסדות שונים. ישנם הרבה מאוד דרכים לעלות על כשלי הבטיחות  והדרך הטובה ביותר היא מינוי של יועץ בטיחות, אשר יפקח באופן שותף על הנעשה. כל עוד העבודה נעשית תחת פיקוח ישנה כתובת להצביע על כל תופעה חשודה, אך לעולם אין להוריד את מפלס הערנות.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יועץ בטיחות אש לשירותכם!

בטיחות וגיהות במפעלים

תהליך קבלת רישיון לעסק